5 Maj uppd.

Känner mig helt slut alltså! Fick mess av bella vid 11 tiden om att hon och Agge var på stan å tyckte att jag skulle kika ner en sväng.. så mkt riktigt snörade jag på mig power walk skorna och traskade iväg, tog en kaffe på stan å kika runt lite å sen promenerade jag hem igen, känner mig som en duktig tjej då jag allt som oftast tagit bussen ner på stan :) så nu tänkte jag kravla mig ner på hallgolvet igen för att bättra på träningsvärken i magen med lite situps och benlyft! sen duschen å kasta i sig lite mat för att dra vidare till syster, inte bara Emelie som ska få fina naglar ikväll utan också matilda :) trevligt värre!

Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0