26 Maj

Dålig uppdatering igen, jag vet!

Sen sist har de iaf sett ut såhär i stora drag:
Fredag 20/5 - blev några varv på stan i Chevan
Lördag 21/5 - Inflyttningsfest hos Danne och Jessica med Agge och John :)
Söndag 22/5 - Lugnt!
Måndag 23/5 Jobb och sen sov Mr K över, mys <3
Tisdag 24/5 Kaffe mys med Veronica sen mys hos Frida på kvällen!
Onsdag 25/5 Jobb sen storhandla med syster Mia, Sen hem till Frida och Theo för att åka till storvreta och hämta chevan för att åka vidare till vänge hem till Veronica för lite kaffe :)

Och idag har i vanlig ordning varit en ledig dag, Blev väckt av Veronica kl 10, sen upp till gränby för att uträtta lite ärenden, sprang även på Maria där! :) käkade glass på stan och sen åkte jag förbi Frida på hennes nya salong :)

Imorgon är de jobb igen, annars inga andra planer!
På lördag blir de troligvis att åka på bilutställning i Heby med syster och Co och på kvällen blir de motorgårn med Frida, Lange och Robin :)

Allt för mig, hörs när vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: BabyPeaches

SVAR: Ja jag hade ju egentligen inte tänkt använda den.. Alls. Aldrig liksom. Meeen kvällen krävde att jag tog till drastiska åtgärder ;)



Jag är jättenöjd med jackan Nina!

2011-06-06 @ 23:58:12
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0