2 Maj

Dålig uppdattering igen! har iofs inte hänt så mkt värt att skriva om :P

Har spenderat mesta dels av min tid i garaget de senaste dagarna och i fredags var de premiär för Chevan :) gick betydligt bättre än väntat så jag är en nöjd tjej! lördag blev de viksta marknaden å sen Sala :) trevlig dag!

Idag har jag jobbat, fick förövrigt förlängt på mellan svenska månaden ut! bra skit!

Och vet ni? igår klev jag över den där förbannade gränsen som jag strävat efter så jäkla länge nu, Vågen visade -20,5kg, Grattis till mig liksom? :D

Allt för mig!


Tänkte även passa på att göra lite reklam för min kära syster som har börjat göra nagel förlängningar och dyligt. 100kr tar hon för de! Billigt och bra ;) så passa på att göra er lite sommar fina nu ;)


Ifall att de inte syns på bilden så når ni henne på 0739-033718 alt [email protected] :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh.. jag har tittat på nagelförlängning flera gånger, men jävligt dyrt! Man skulle kanske testa? Och åter igen, sjukt jävla bra jobbat!! Syndes verkligen på dig!

2011-05-02 @ 16:02:38
Postat av: Nina

De tycker jag verkligen, 100kr är ju inte allt för mkt att bråka om haha :) Åh tack fina du, de värmer att höra! :)

2011-05-02 @ 16:51:17
URL: http://nina666.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vill inte göra mig sällskap en kväll då?

Följa med och fixa naglarna om hon vill.

2011-05-02 @ 17:48:03
Postat av: Nina

Självklart kan jag göra de :) hon bor i Bjk så, bara höra med henne när de passar så bokar vi något efter de :)

2011-05-02 @ 18:29:58
URL: http://nina666.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det låter perfekt ju! =)

Kollar du om vi kan komma någon eftermiddag eller helg dag? Känns bättre om du pratar med henne! :P

Jag är ju i princip alltid hemma och ledig efter jobbet på vardagarna!

2011-05-02 @ 19:44:51
Postat av: Nina

Absolut! Kollar med henne så hör jag av mig till dig :)

2011-05-02 @ 21:02:16
URL: http://nina666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0