19 Maj

Kvällen igår blev näst intill perfekt! lite mer sol hade inte skadat men annars var de en riktigt bra kväll som slutade i några öl på Bullit :)

Tog sovmorgon imorse och gick inte upp förens 10.30, mkt skönt och välbehövligt! idag ska jag som sagt ut och promenera med Emelie, vet inte riktigt vad jag mummlade om i förra inlägget ang powerpoint för de var tydligen checkpoint vi skulle leta efter, saksamma kan ju jag tycka (som inte vet vad de innebär ännu) haha, men tur att jag har Emelie som rättar mig, Puss på henne helt enkelt! :)

Å imorgon ska jag provjobba på Aros Consulting som sagt, är en firma som utför flyttstäd och om dom är nöjda med resultatet imorgon så kommer jag och Veronica få gå i patrull framöver, skulle vara helt perfekt! så håll tummarna ffs! :D

Tycker förövrigt om Mr K lite extra mycket idag, fråga mig inte varför men så är de iaf :) <3

Kommentarer
Postat av: mia

va roligt att kvällen igår blev lyckad!!

jag ska hålla mina tummar så dem blir blå imorgon!!



mysigt att du tycker om mr k lite extra idag.. gillar dem känslorna!!! =).. love you

2011-05-19 @ 15:57:34
Postat av: Emelie

En puss tillbaka lite sent då! =)

2011-05-26 @ 21:49:07
Postat av: Cilla

Hoppas att det gick bra med jobbet och att du trivs med att flyttstäda.

Själv så flyttade jag nyligen till Västerås och då betalade jag faktiskt en städfirma för att de fixade min flyttstädning. Det ångrar jag verkligen inte, det va så skönt att slippa den.

Så om du nu jobbar med detta så ska du veta att vi uppskattar verkligen erat arbete. Så skönt att ni finns.

/Cilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0