18 Maj

Gårdagen blev faktiskt väldigt lugn.. Tog mig iaf ner till gymmet på kvälls kvisten och averkade en timme på löpbandet, förbrännde 300kalorier av mina 120 som jag stoppat i mig så de var ju helt klart ett bra pass :)

Idag har jag jobbat som vanligt.. å nu har jag precis kommit hem från gränby efter att ha handlat, för ikväll ska nämligen jag, Fia och Lisa ha grillmys här ute på gården :) Lisa bor ju vanligtvis i Spanien så vi tänkte passa på nu innan hon åker hem igen på söndag :) Kika förbi ni som vill!

Morgondagen ser hittils lugn ut, ska ut å powerwalka med Emelie på kvällen iaf :) hon berättade om någon spännande powerpoint tävling som dom tydligen har här i uppsala, så vi tänkte ge de ett försök! så önska oss lycka till ;)

Och på fredag ska jag provjobba på ett nytt jobb, berättar mer imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken tur att du kom ihåg mig! Skulle precis påminna dig! ;) Men det är checkpoint vi ska leta efter! ;) Så hoppas vi hittar några! Puss

2011-05-18 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0