16 Maj

Kvällen igår spenderades förövrigt på Olearys för att glo hockeyn och inta några bärs i de trevliga av Agge, John, Pp, Johanna och Markus :) Bra kväll förutom förlusten för Sverige, lite orättvis bedömmning måste man väl allt få lov att säga men i de stora hela så var de en utom ordentlig kväll, som sagt! :)

Var jobb imorse som sagt, sen knata över till Agge å sen åkte jag, agge, john och markus till Skate rampen för att markus skulle visa lite skills! duktig kille måste man få säga! i övrigt en väldigt lugn dag :)

Sats ringde mig idag dessutom.. dom undrade vart i allsin dar jag har hållit hus dom senaste 3veckorna.. får lite ångest över att de gått så lång tid sen jag var där.. så Imorgon på min lediga dag så tänkte jag faktiskt traska ner ditt och avverka en timme eller 2 på gymmet :)

Allt för mig så länge!

 The way you make me feel.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0