15 Maj

Dålig uppdattering, jag vet! men i de stora hela har de varit en väldigt lugn helg!

I fredags blev de några varv på stan med agge och john för att sen åka till knivsta för att kolla på jessica och dannes nya lägenhet som förövrigt var kanon fin! sen hem för att sussa i sällskap av bästa mr K :) puss på honom!

lördagen blev också lugn, lagade middag till mig och agge å hade mys på ballkongen, hämtade bella efter jobbet å sen några bärs på de :)

Har förövrigt inte hunnit med speciellt mkt alls idag, var ut till garaget och lämnade chevan å hämtade volvon :) har precis ätit lite mat så nu blire väl att vänta tills hockey vm börjar, japp jag kommer vara bänkad!

Allt för mig sålänge!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mr K, är det han?

2011-05-15 @ 17:43:33
Postat av: Nina

Yes

2011-05-16 @ 15:19:14
URL: http://nina666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0