12 Maj

Underbara dag! Gjorde morgon redan vid halv 9 tiden imorse och började med en dusch för att sen promenera ner till stan för att möta upp Tina och Maria :) var upp till kontoret och hälsade på alla gamla godingar, gud vad jag saknat dom alltså! Sen gick vi till Cupido för att köpa med oss varsin sallad och sen luncha på en bänk ute i solen, väldigt mysigt! Efter att ha vinkat av damerna traskade jag vidare till mötet och de var knappast bara om medicinen som jag tidigare trott utan nu har dom helt plötsligt kommit på att jag ska utredas för ADD, Kom igen liksom, dags att komma på en sån grej nu efter att jag har gått på samma mottagning i 3år och dessutom var de ett år sedan jag var där sist? förstår inte riktigt grejen... Mötte iaf upp Bella efter mötet, kikade runt lite i affärer å sen mötte vi upp Agge för att sen promenera hem till bella i Luthagen :) Hängde lite hos bella över en kaffe för att sen åka å handla och dricka ännu mera kaffe.. promenerade hem från 4mackarna dessutom, känner att de har blivit en hel del motion idag, Bra skit!

Så nu har jag äntligen landat på sängen för att glo på lyxfällan som börjar nu kl 21 :)

Imorgon är de jobb som står på schemat igen annars inga andra planer faktiskt, får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda! :)

Hörs imorgon!

 Är det här allt, tror jag nog att jag vänder om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0