30 Mars uppd

Zumban var fantastiskt rolig! har nog aldrig någonsing känt mig så dum och haft så roligt samtidigt, så för er som inte testat, gör de för guds skull! :D

Har precis kommit hem nu så de blir en dusch och sen bänkad framför Greys som sagt!

Kom å tänka på nyss att jag inte har uppdaterat ang bantningen på länge men de beror på att jag har börjat äta vanlig mat igen vilket gör att jag står ganska still viktmässigt, nästa mål är iaf att gå ner till -20kg vilket innebär att de är 3,2 kg kvar, så när den gränsen är nådd låter jag er veta :)

Och imorgon är de den 31 Mars igen, lika jobbig dag som varje år sedan 4år tillbaka.. Dagen då paniken och smärtan övertog min psyka hälsa på bara ett fåtal minuter.. dagen du försvann ur min kropp.. och nu fyra år senare, kan jag fortfarande inte sluta fundera på om du hade haft min näsa, mina ögon eller hur lik du hade varit mig överhuvudtaget.. När den där dagen kommer är de fortfarande jobbigt, de gör fortfarande ont och jag saknar dig mer än någonsin... :(

Morgon dagen är förövrigt en ledig dag, så jag börjar dagen på Gymmet kl 12 med bella som följs av 20minuters solarium :) och på kvällen ska jag göra mamma sällskap när hon tatuerar sig för första gången någonsin, ska bli kul att se.. :)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mia

<3 love you <3 ses ikväll

2011-03-31 @ 10:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0