3 Mars

Hej! Min förövrigt lediga dag slutade med 7timmars jobb ist haha :)

Och vet ni? Vattengympan igår var fantstiskt rolig haha!, jag skrattade mig igenom nästan hela passet.. De är lätt något jag kommer göra igen! :D

Dagen ser ganska lugn ut trots allt, ska till garaget å forsätta med bakluckan ikväll men annars inget planerat, kanske träffa bellabus om jag har tur :D men de är ju sängdax tidigt.. klockan ringer ju 04.50 igen så :P

Är dessutom en riktigt party helg nu i helgen.. men en annan jävel lär förbli nykter! jäkla diet :P men men, de sägs ju att man kan ha roligt på fest utan alkohol så jag tänkte att jag skulle testa de för en gångs skull :P

Så helgen kommer alltså se ut såhär:
Fredag - Jobb från 05.30 - 14.00, garaget med bästa pappa<3 sen spelningen med JLT på katalin :)
Lördag - Inga direkta planer faktiskt, ska till garaget iaf sen fest på Honkytonk(motorgårn) på kvällen :)
Söndag - Inget planerat men hamnar väl antagligen i garaget :P

Får vara allt för mig!

Jag är högt över molnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0