16 Mars

Började dagen med jobb :) sen mötte jag upp frida för att göra stan och luncha, mys att strosa runt i solen å sen mumsig sallad från Cupido, Nomnom!
Var även upp en sväng på gamla jobbet och träffade alla fina gamla arbets kollegor :) Myyys!

Ska som sagt till Benke med pappa ikväll också, så håll tummarna för att de inte kommer kosta en förmögenhet ;)

Tänkte att jag skulle packa träningsväskan nu, Jag och Agge ska ju på Vattengympa ikväll :) kommer bli nice!

Å vet ni, ikväll är de premiär för Grey's anatomy och jag kan inte vara nöjdare! :D

Hörs kanske senare!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Yeah Grey´s ikväll! Kommer sitta klistad vid tv och jävlar den som stör!

2011-03-16 @ 17:21:48
Postat av: Nina

Haha jag känner precis desamma! :D

2011-03-16 @ 21:39:37
URL: http://nina666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0