14 Mars

Äntligen hemma igen! haha eller nja, har iofs inte haft speciellt mkt hemlängtan men skönt att vara hemma efter allt krångel med tågen.. Som jag skrev så sov vi bort tiden till tåget i söndags, my bad! så de var bara till att göra en ny bokning från Gnosjö måndag kl 14.00 med byte i göteborg och i stockholm och den tiden såg jag faktiskt till att passa MEN de gjorde minsann inte tåget! Tåget från gnosjö blev försenad 50minuter vilket resulterade i att jag missade tågbytet i Gbg och i Sthlm.. aa ni förstår ju själva vilket jävla dravel?

Annars har helgen varit bra, skönt att komma bort ett tag å faktiskt få vara med någon som man verkligen tycker om.. :)

Imorgon är de jobb som står på schemat, 5timmar bara men skulle ju varit ledig egentligen.. dessutom är de ju alltid skönt att ta igen dom timmarna som jag missade idag..

Hörs imorgon!


Time will tell..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0