8 Juni

Sjukligt dålig uppdattering den senaste tiden, tro mig, jag vet! Vet dessvärre inte om de kommer bli bättring heller, har väl någon form av blogg torka känns de som.

Tänker iaf sumera den senaste tiden såhär:

Avslutat vikariat på Mellan Svenska Städ, Shoppat, Utställning i Heby(Mia, Micke & Kevin <3) Motorgårn, Frida <3, Veronica <3, Rebelrun(Tessan, Emelie, Fredrik, Mathias! <3) 2 Arbetsintervjuer, Alfa kassan och Mr M :)

Mår förbaskat bra just nu och jag hoppas innerligt att de håller i sig! Underbara sommartid! <3

Ska förövrigt äta mys middag med min pappa idag och imorgon ska jag mysa ute hos syster om allt går som planerat å sen vara barnvakt åt mitt hjärta Kevin medans syster är på arbetsintervju, Håller tummarna för dig söt! <3

Men de får vara allt för mig sålänge, Vi hörs när vi hörs, om inte annat så får ni ha en fantastik sommar sålänge! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Blir så glad när jag ser att du mår bra! =)

2011-06-08 @ 17:42:09
Postat av: mia

så klart att de blir mys imorgon... längtar!!

du måste lova att hålla de rakarns tummarna hårt i morgon hehehe... men puss på dig min rara sålänge så ses vi imorgon!! <3

2011-06-08 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0