27 April

Jag vet, sjukt dålig uppdattering under de senaste dagarna.. såhär har de iaf kort och gott sett ut

23/4 - Garaget, Middag hos moster Eva och sen fest på Rebels med Memme, Linda och Simon
24/4 Garaget sen grillmys med Agge, John, Pp, Johanna, Robert och patrik i Fjällnora
25/4 Garaget och övernattning hos mr K
26/4 Garaget
27/4 Jobb, garaget sen göra stan + Luncha med Veronica, Arbetsintervju, solning och bikini letande återigen!

Vet inte vad kvällen har att erbjuda faktiskt.. En dusch ligger jävligt tätt inpå schemat iaf haha :)

Imorgon är de återigen garaget som står på schemat.. måste bli klar med bilen nu ju! sen tänkte jag försöka dra mig till gymmet å sen solning :) Kanske åka förbi Linda en sväng, vem vet ;)

Allt för mig sålänge! Hörs när vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0