20 April

Började dagen med jobb i vanlig ordning, sen kom Veronica och hennes son Wille hit, så vi började dagens äventyr med att fixa en cab kolv till pappa å sen till gränby för att leta bikini men hittade tråkigt nog ingenting! så nu på kvällen skulle Frida färgat mitt hår men de verkar tyvärr inte bli av idag... jag som hade sett fram emot de :( men men.. så, vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.. hämta ut pengar iaf för John skulle komma förbi och lämna öl till mig :D men sen vet jag inte som sagt, kanske våld gästa någon stackare haha :)

Imorgon är jag ledig så jag tänkte följa med Veronica och shoppa lite sen på kvällen ska jag på middag hos min moster Tove och hennes karl, trevligt! :)


Allt för mig sålänge!


Håll mig hårt eller släppt mig helt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0