17 April

Blev en bra kväll igår, grillmyset hos bella, ölandet å bra musik! :D blev jag bella och agge som grillade, sen kikade Alex förbi en sväng innan jobbet, trevligt! sen kom Veronica och mickan å sen pp, john och peter :) bra skit! sen utgång, bullit först å sen etage för min del å träffa världens bästa Maria! <3 sen spårade jag, såklart? så mr K (som förövrigt inte pratar med mig längre) fick ta den smällen.. men men.. var ju trots allt sanningen som kom fram även om de var helt fel tillfälle att tas upp på, tråkigt men sant! Promenerade förövrigt hem från stan, skönt med 30mins promenad när man behövde de som bäst kl 4 mitt i natten :P

Idag har varit en lugnt dag, inte många knop gjorda, Syster och Kevin var på besök när jag vaknade i morse :) sen ut till pappas garage för att grunda lite lister till chevan å sen hem.. väldigt lugnt som sagt! :)

Nu blir de en dusch, hörs säkerligen imorgon igen! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

När kommer chevan ut för sommaren då? nyfiken

2011-04-17 @ 20:22:14
Postat av: Nina

Förhoppningsvis blir de premiär nu sista april, men vi får se hur de går :)

2011-04-17 @ 20:56:44
URL: http://nina666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0