14 April

Började min lediga dag med att göra stan med Bella å hennes två små tjejer Leila & Lina :) sen vidare ut i garaget för att pyssla om Chevan lite, äntligen är taket färdig slipat! :) sen vidare till Björklinge för att hälsa på Agge, John och Peter :) in till stan igen för att dricka kaffe å nu är jag hemma igen.. Sängen kallar väl eftersom att klockan ringer igen 04.30 ^^

Har faktiskt inga som hellst planer för helgen.. eller jo, garaget! Bilen ska ju trots allt ut nästa helg så jag har en del att göra.. dvs fixa klart bakluckan helt och hållet, spackla å slipa både taket och bakluckan och sen lackas.. kan kanske bli en smula tajt som sagt, men de ska gå! :P *You can do it, put your mind into it* som min kloka och fina vän Maria Axelsson sa :)

Är förövrigt stort behov av att färga och slinga mitt hår!! bör återgärdas omgående!

Nu ropar sängen, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0