23/5

Idag är jag så jävla trött på att spekulera fram och tillbaka med saker och ting..

Känner just nu att jag står i något slags vägskäl och inte har någon aning om vilken väg man ska gå?

Att säga ja, är ju de största problemet egentligen.. Men mår man så mycke bättre då egentligen? Oftare "Ja" än "Nej"? Njaa.. fortfarande tveksam..

Jag har dessvärre velat som fan ang en hel drös med saker den senaste tiden.. Bostad, Bilar, Kärlek?

Jag har ingen aning faktiskt... och som ni säkerligen förstår så står jag kvar i min endlösa monotoni som ingenting hade hänt...

Och hela den där härvan som kallas kärlek alltså... Frustrerande... Med stort F!


Har btw nästan avklarat mitt projekt ang slipningen av Vauxhallen.. Halva huven och lite små skavanker kvar men de är snabbt avklarat :D  

För er som är intresserade, Här är lite bilder:
     
Nu blir de en dusch sen sova.. riktig trött-mössa idag...

Ha de gott! /N

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter tungt vännen :(

En promenix i veckan tycker jag! :)

2010-05-24 @ 23:00:23
Postat av: Sara

Vi kör en promenix på söndag kväll ? :)

Jag har jobb precis hela helgen. Totalt värdelöst.

Men fina pengar :P Haha.

Vi hörs av stumpan!

2010-05-27 @ 13:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0