26/1

Har haft en riktigt dryg dag på jobbet.. Men träffade iaf Frida en sväng på lunchen vilket gjorde min dag :) du är bäst! <3

Sen fick jag de glada beskedet att vi fått tag på biljetter till wheels :D så den 11/2 då jävlar ;)

Har även varit och köpt present till min älskade pappa som fyller år imorgon, Grattis! <3

Har även köpt hårfärg så imorgon då jävlar ;)

Planer inför veckan:

* Fira Pappa & Färga håret

* Firma fest med jobbet

* Spelning i eskilstuna

 

Månadens planerade inköp:

*
En kalender!

* Bränn-skivor

* Bruna linser

* En låtsas mustach!


Allt för mig just nu!

Godnatt /N


Kommentarer
Postat av: Sara

Dååååååååålig uppdatering Nina ;D

I want to reaaaad :D

2010-02-09 @ 15:27:34
URL: http://itsallme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0