21/1

Mja då var de dax för en liten uppdatering igen :P

Jobbet funkar fint faktiskt, inte alls mkt klagomål på den fronten för tillfället faktiskt :) Och de bästa av allt, nu är de enbart 3veckor kvar tills en fast anställning, vilket betyder att jag har i princip vilka möjligheter som hellst :D

Har kommit ganska lång på Vauxhallen nu också, all rostlagning i golvet är klart, vänster sidan utvändigt börjar se ut som den bör också. å nu har jag börjat broms renoveringen, så... Sommaren 2010, här kommer vi ;)

Har tyvärr inte hunnit umgåtts med mina bästa (Läs Frida&Sara) så mycket som jag egentligen önskar.. Meeeen Förhoppningsvis i helgen kanske? =)

Veckans Posetiva just nu:

* 1000kr kvar till vecka budget = Väldigt skön fredag
* Idag har jag gett blod för första gången = 4,5dl blod fattigare

Veckans Negativa just nu:

* Inte träffat Saran&Frida
* Väldigt väldigt trött = Ingen ork till någonting
* Kommer få restskatt från förra året = Mycket DÅLIGT!!
Och sist men inte minst,
* Inga skoinköp denna vecka! :O


Allt för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0