8/9

Skit vecka på jobbet hittils.. men men..

Har förövrigt inte gjort allt för mkt.. var med frida igår så de blev en hel del skratt hemma hos henne, alltid lika trevligt! :)

Idag var jag till ulva på bil utställning efter jobbet å träffade linda, har inte setts sen car show så de var mkt trevligt!

För övrigt så gör jag inte ett skit.. ska väl börja tänka på att lägga sig snart.. kanske börja läsa en ny bok? :D


Helgens planer hittils

Fredag: Jobb sen till lisa på födelsedags middag :) kanske utgång..
Lördag: ekeby-marknaden med linda å memme elr folkrace med frida?
Söndag: troligtvis Jobb :(

Allt för mig sålänge

Kommentarer
Postat av: memme

baaah, MARKNAD MARKNAD!! WOHOOOOO..... och ja, jag är uttråkad :P

2009-09-09 @ 03:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0