5/9

Känner mig allmänt sliten idag.. men helt klart värt de! Hade verkligen en kanon dag igår (fredag) !
Gick halv segt på jobbet, vann en vinare iaf ;) åkte hem till mig så kom frida över hit.. käkade å drack vin osv..
sen kom maddis också över :) blev sminkning, skratt å bira :) hoppade på bussen å mötte upp sara, drog till staion för att möta upp grabbarna från bålsta å sen in på etage! Sur å ful spelade, Johan å John alltså - riktigt härliga grabbar! Hade en sjukt bra kväll, riktigt lyckat! sen blev de efter fest hos mig ;) Tack Brudar, Ni är helt klart bäst!

Idag har de varit lugnt.. var ut till ulva en sväng med frida, roger å fian. Var marknad där men inte riktigt min grej.. åkte sen ut till rogers garage å sen vidare hem till mig.. förövrigt har jag tvättat min bil idag(!) första gången sen jag köpte den haha :D Sen har ja klistrat schabloner hos fian å glott på film.. å nu är de väl sängen som gäller för de är nämligen jobb som står på schemat imorgon :)

Ha de gott sålänge!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken guldkväll! Sur och Ful är ju precis bäst! ;)

2009-09-06 @ 11:54:41
URL: http://rarasaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0