16/9

Kommer helt klart att jobba söndag denna vecka också.. känns inte alls lika jobbigt längre som de gjort de första gångerna :)

Är förövrigt precis hemkommen från garaget, har rivit ut båda sofforna och börjat kolla över hur mkt rost som behövs lagas. Känns faktiskt riktigt roligt att vara därute när de verkligen sker en förändring :D

Har inte så mkt planer för veckan annars.. Jobb, garaget, förhoppningsvis bio.. annars vet jag inte.. öppen för förslag helt enkelt :D

OBS! Ni som känner mig vet förhoppningsvis att jag fyller år om 8dagar :P så Fredag den 25/9 tänkte vi väl köra på en Etage-kväll.. så.. Ni som känner er party sugna, häng på förfan!

Nu ska jag springa in i duschen för att sedan möta upp Sara så ska vi knata över till fian =)

Allt för mig sålänge!


You tell me?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0