12/9

Hade en riktigt trevlig kväll ute hos lisa igår med middag å trevligt sällskap, tack för de! Skjussade ner dem till krogen senare å jag åkte upp till salabacke för att hämta Plutt, åkte till donken en sväng å sen till frida där de var massa folk :) satt å pratade där en stund för att sedan börja röra oss hemmåt, jag å fian fastnade som vanligt i våra diskutioner å stod ute å pratade i över en och en halv timme :P

Förövrigt så har jag nog gjort mitt livs största misstag nyss :O jag har lovat Fian att jag ska sjunga på hennes dop i mars :O (får hjärt-attack av bara tanken) haha

Nu ska jag ta en dusch sen ringa till fian å kolla om dom behöver någon hjälp i lägenheten :)

Ikväll blir de nog stan med tjejerna en sväng :) och några bira såklart! Kan inte bli bättre än så ;)

Imorgon är de jobb som står på schemat :P

Allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0