31/10

Jag lever fortfarande! tro de eller ej..

Hade en riktigt bra vecka på jobbet faktiskt, jobbade över drygt 3-4 timmar den här veckan bara :)
Vann ett presentkort på 500spänn på jobbet i torsdags också och drog hem en vinare igår :D
och vet ni? Det bästa av allt är att jag är ledig både lördag och söndag den här helgen :D *Glad Nina*

Idag ska min mamma ha middag här hemma så de blir massa folk som kommer :) sen drar jag till frida på förfest för att sedan åka å röja på Motorgårn :D

Har egentligen inte hänt allt för mkt på senaste, jobbar typ jämnt så...

Nu blir de en dusch och sen hjälpa mamma :)

Allt för mig och trevlig helg!

Jag har förresten en sak att tillägga!

Jag kanske inte har så många vänner, men jag har fan dem bästa!

Frida. Fia och Saran - Jag älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag Älskar Dig Med!!!<3<3

2009-10-31 @ 18:50:46
URL: http://berglunnd.blogg.se/
Postat av: Sara

And I loove yooou darling! <3

2009-11-01 @ 21:48:57
URL: http://rarasaran.blogg.se/
Postat av: mia

mia älskar dig oxå!!

2009-11-04 @ 15:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0