22/10

Helt okej dag idag, Krigarn liksom :D

Memme och Jenni kom förbi och tog en cigg utanför mitt jobb, mycket trevligt! :)

Efter jobbet blev de hem och käka sen hämta Frida på station och sen åka till rogers jobb där Roger, Micke och Mitt lilla hjärta Theo befann sig :) umgicks där en stund så nu ligger man i sängen å glor på singing bee ^^ sen lyxfällan å sen sova :P

Och jag blev nyss 1664kr fattigare :O jag som skröt med att jag skulle ha mycke pengar haha Men snart är mina delar(till vauxhallen) på väg iaf :D Jag har 48kr kvar på kontot :P haha inte alls lika roligt längre :D Men jag överlever nog till 12slaget inatt, eller va tror ni?

Allt för mig.



Ett Långfinger Åt Döden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0