13/10

Har det jäkligt tufft på jobbet just nu.. krigar verkligen arslet av mig..  jobbar 10timmars pass idag.. slut som människa överlag.. men imorgon är en ny dag!

Måsta bara berätta en grej som gjorde min dag super! :D

Fick nyss ett mejl av en kille som jag haft kontakt med ett tag. Han har en precis lika dan vauxhall som jag har fast en kombi.. så nu har vi resonerat fram lite saker och inom en månad kommer de bland annat en förgasare, 2st stötfångare, grill, blinkersglas(fram och bak), bromslykter, backspeglar och lycktsarger mm, mm hem till mig :D Dessutom priset var en otoligt glad överraskning, för rubbet får jag endast betala 1100kr :D

Känner mig väldigt lycklig just nu :D

En stycke Vauxhall victor färdig renoverad till 2010, eller vad tror ni? ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

:O:O

Det är ju huuuur bra som helst!!! :D

Fan vad skoj vännen! :D

2009-10-14 @ 10:09:04
URL: http://rarasaran.blogg.se/
Postat av: Sara

Såklaart vi lär ragga :D

2009-10-15 @ 00:09:59
URL: http://rarasaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0