10/10

Dålig uppdatering på senaste tiden..

Har nog egentligen inte hänt allt för mkt sen sist.. har för de mesta jobbat ^^

förövrigt har jag varit sjuk i över en vecka nu.. så jävla surt.. Hata förkylningar!

Har även börjat riva ner tapeter hemma hos fian i hennes barnrum, roligt faktiskt :D

Igår var jag saran å fia hemma hos frida, hon bjöd på mat, mkt trevligt! Jag och sara agerade även smink och hår modeller ;)

Idag har jag inte varit speciellt aktiv hittils :P vet inte riktigt vad som händer idag, ska troligtvis åka å kolla på en nomad 56a med pappa och jocke :) Sen kanske de blir fotboll hos frida ;)

Imorgon ska jag jobba iaf :)

Allt för mig sålänge!


Did i throw it away?



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig! <3

2009-10-12 @ 18:32:08
URL: http://rarasaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0