23/10

Japp, jag kan vara den sämsta bloggaren någonsin haha!

Va har hänt sen sist egentligen? Allt och ingenting

Har varit med mina bästa - Frida och sara <3

Förövrig sammanfattning: Vänner respektive Falska vänner, Bira, krogen, eckerö, bålsta, Jobb, Leta lägenhet, Mys, Garaget och massa mer!

Förresten, har en fråga, Hoppade du över att gå ifrån 14år och luktar kiss stadiet och skitsnacket i all sin ära? - De verkar fan inte bättre iaf!

Människor kommer in i ens liv av en anledning och antingen så stannar dem föralltid eller för en period.

Nu ska jag åka till bästa Frida och träffa massa folk :)

Jag saknar känslan du ger mig varje gång jag ser i dina ögon

Puss så länge! /N

Kommentarer
Postat av: Sara

Härlig sammanfattning av våran senaste tid ;D

2009-11-25 @ 11:38:02
URL: http://rarasaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0