4/6

Har inte hunnit så långt med min dag än.. Lisa ringde och väckt mig vid 20 över 10 så då var de bara att kliva upp. Lisa och Sara L kom förbi för att hämta lisas saker =) så nu ska jag väl försöka äta någonting å sen är de stor städning som gäller.. ska försöka tvätta lite också.. Ja, jag kan bara jag vill ;)

Imorgon är det den 5juni och som ni vet så tar jag och många andra STUDENTEN imorgon..
Imorgon står jag där som Certifikerad Billackerare efter 13år i skolan.. Rädslan för framtiden kommer sakta krypande men jag är samtidigt väldigt förväntansfull..

Vem kunde tro att jag efter alla omständigheter skulle klara de här?
Men vet ni? Jag gjorde de! jag tog mig igenom alla de motgångar jag stött på och imorgon på min dag, börjar mitt nya liv!

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS NINA!

Fy fan vad du är bra ;)

2009-06-07 @ 21:02:46
URL: http://rarasaran.blogg.se/
Postat av: frida

Är så glad fr att du kämpat dig ända fram till mål! Nu håller jag tummarna så ett jobb kanske kommer krypandes=)

2009-06-13 @ 13:35:58
URL: http://fridasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0