1/6

Idag är de alltså Juni och de är 4dagar kvar till studenten.. känns helt sjukt... Men de ska bli UNDERBART!

I fredags var jag frida, roger och robin på stan och tog en öl :) Mysigt att bara sitta och prata och skratta åt alla de dumheter jag och frida gjort som yngre haha :)

lördags blev de Wärsta marknaden på dan med linda och hennes familj.. hittade inte en ända pryl av de jag letade efter, lite besviken måste jag säga att jag är men de är ju så när man har en bil som inte alla andra har.. så det är bara att leta vidare :) Efter de åkte jag hem för att vänta på att det blev dax för att åka till gårn :) Var lite lite folk men annars hade jag jätte roligt! Tack för en bra kväll allihop!

Söndagen var jag inte allt för aktiv... Började med att jag vaknade i fel rum :S
Piggnade iaf till lite senare på dan.. linda skickade ett mess å tyckte att jag skulle komma till plantagen där det är race-träff varje söndag :) så jag åkte dit och fick uppdrag av simon om att dela ut lite vip biljetter till BRL nästa lördag.. kände mig lite mindre peppad till de, bakfull som man var men de gick bra iaf :)

Har inte hänt så mkt annars, Lugnt som fan i skolan, har mer tid att träffa folk nu vilket glädjer mig rejält =)

Nu ska jag ta och göra i ordning lite lunch :)

Ha det gott så länge!
/N

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi tar studenten PÅ FREDAG!!!

helt jäkla gaaaalet :D Fyfan vad vi äär braa :D

2009-06-02 @ 00:18:19
URL: http://rarasaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0