5/2

Mamma, jag sätter mig och skriver dig ett brev, tankar som snurrar i största allmänhet
om din och min bakgrund, om din och min relation, om allting som vi haft och allting som vi gått igenom
det var hårt, det var svårt och det var mycket bråk, men det slutade alltid med att vi sa förlåt
för allting som vi gjort och allting som vi sagt, kära mamma jag är skyldig dig ett tack
jag hoppas, att du vet din enda plats, för det är platsen i mitt hjärta där du alltid kommer stanna
där du alltid hör hemma, där du aldrig är ensam. så kära mamma säg mig att du stannar.


Mamma du är kvinnan i mitt liv, jag vet att du aldrig kommer lämna mig
du gjorde alla sagorna till verklighet, och utan dig mamma så är jag inte hel.


jag älskar dig mest av allt min kära mor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0