3/2 - 09

Okej, såhär är det, jag har varit jävligt dålig på att blogga.. och jag kommer troligtvis inte bli så speciellt mycke bättre på det heller..

Just nu är de jävligt många bollar i luften.. Sjukt mycke i skolan.. bla 3 svensk uppgifter, en uppsats, ett prov, ett projekt arbete ( som är en 100poängs kurs) som vi överhuvudtaget inte ens har börjat med...
Kryssning, Intensivkurs, bokad teori och uppkörning, Födelsedags kalas/fester hit och dit, konserter och de ena med de andra...

Känner att jag har ett ganska fullsmetat schema och hinner inte ens med hälften av de jag egentligen skulle behöva..

Men om man nu bortser från allt sånt så mår jag nog relativt okej, jag är ganska psykiskt stabil för tillfället och hoppas verkligen att de håller i sig.

De var allt för mig sålänge..
 
Ha de gott ni som läser! /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0