29/8

Hade en otroligt trevlig dag igår! åkte och hämtade upp fia som jag lovat henne, sara följde också med! åkte en sväng på stan sen mötte vi upp sörling och larsson, snacka lite skit med dem.. sen fick jag provköra Sörlings corvette :D 290hästar i liten bil rör på sig rätt bra ;)

Skjussade hem fian vid 3 någongång och sara å jag öste till kl 5imorse haha så man är lite sliten nu :P

Idag ska jag åka till Dollar store i gävle med frida, roger och Theo :D
Senare idag är de kräftskiva och bira som står på schemat ;) Är fortfarande sugen på gävle med de verkar inte vara någon som har plats över :(

Allt för mig sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi har alltid roligt :)

2009-08-30 @ 03:30:37
URL: http://rarasaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0