28/8

Uppdatering av gårdagen:
 
Knallade iaf över till sara efter att hon ätit, sen började vi gå en sväng.. promenerade väl i högst 15-20 minuter (brukar vara typ minst 2timmar annars) innan vi fick en idé om att våldgästa fia i hennes nya lägenhet, så sagt och gjort, vi knatade över till fia och Tvingade oss på att få börja plocka ner alla bokhyllor och dyligt, efter ett väldigt fram tjatat ja från fia så var vi igång :D Även Lisa kom förbi å hejade en sväng :) Höll på att dona där ända tills halv 11 på kvällen och fia var väldigt tacksam för att vi hjälpte till :)
Jag och Sara har även fått Fias tillåtelseoch Äran(!) att måla Fias Bebisrum :D *Sara och Nina är väldigt lyckliga människor* så någon helg framöver ska jag och sara agera målare haha :D Tur att Fia iaf litar på våran talang!! :P

Idag, ja.. va har jag gjort idag? Började med att jag var allmänt seg och missade Buss jäveln ner till jobbet imorse! så min kära pappa var världens bästa (som vanligt) och körde ner mig till jobbet, tack för de! <3
Hade förövrigt en helt okej dag, satte vecko budgeten innan 16 så de var lugnt sista timmen :) efter jobbet åkte jag hem å åt lövbiff å potatisgratäng :D sen ringde jag fia, hon var barnvakt åt Theo idag så hon skulle precis gå å möta Sara och Frida så då gick jag också dit, satt hemma hos fia å pratade en bra stund å sen knatade jag å sara tillsammans hemmåt, vi satte oss på min gård ett tag å snacka lite skit över en cigg :)

Efter de skilldes vi åt å nu sitter jag bara här å är allmänt trött.. väntar på att fia ska höra av sig, hon är å myser med sina gamla klasskamrater över en middag på Salt ikväll. Så jag lovade att jag skulle hämta henne när hon var klar där borta och Sara frågade om hon fick följa med, å de får hon ju såklart mer än gärna! :) Har saknat den tösen till tusen faktiskt, har ju tyvärr inte kunnat träffats lika mkt som förr nu när vi pluggade på olika skolor med olika tider osv, men nu ska de bli ändring! :)

Har nog förövrigt inga planer för ikväll.. Tänkte kanske dra med mig tjejerna upp till rickomberga å Råna med oss eller kanske snarare rädda frida haha å kanske ta en sväng på stan elr så vidare, får se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt :)

Allt för mig sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha verkligen långt inlägg! :D

Härligt! Ja vi hade ju en riktigt trevlig kväll ;)

Jag har ju saknat att umgås med dig också, det får vi verkligen ändra på nu alltså! :D <3

2009-08-29 @ 09:53:57
URL: http://rarasaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0