2/8

Ny månad och nya upptåg!

Jag kom hem i lördags morse efter en otroligt lång och fantastisk trevlig vecka i rättvik, en mycket händelserik vecka om inte annat ;)

För övrigt händer de väl inte allt för mkt, har träffat plutt massor och vi tog oss även en tripp upp till rickomberga å hälsade på frida, blev en härlig kväll med mycket skratt å prat om gamla minnen!

Idag, (söndag) har jag vart över till bella å lämnat lite saker, sen hämtade jag upp fia för att åka till racet på plantagen..

Förövrigt mår jag väl relativt bra, inga större motgångar nu.. arbetslös än så länge, meckar bil (förhoppningsvis blir de ett till bil köp snart ;) ) umgås med alla nära och kära å är ute på galna upptåg :) har även träffat J två gånger sen sist ja skrev.. man kan ju hoppas på de bästa ;) så de är som de borde helt enkelt.. inte arbetslösheten kanske men imorgon är de arbetsintervju som gäller, så håll tummarna för mig då!

Allt för mig sålänge, skriver mer någon annan dag :)
Puss

Frida & Fia - Falafel-Hasse ;D

 
Varför känner jag såhär för dig? Vart är vi nu och vart är vi påväg? jag vet inte om jag hindrar mig själv från att tycka om dig eller om de är någonting annat som drar mig tillbaka.. har vi något att förlora ? varför ska du vara så jävla invecklad? varför måste du behöva tänka precis som mig?

Izabell Sjödén


If you are alone, i´ll be your shadow.
If you want to cry, i´ll be your shoulder.
If you need to be happy, i´ll be your smile.
But anytime you need a friend, i´ll just be me.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och jag har träffat dig massor och det är jag jätte glad över du betyder så mycket för mig.. Jag älskar dig min "MAN" haha falafelhasse blir kanon det=P

2009-08-03 @ 00:01:33
URL: http://berglunnd.blogg.se/
Postat av: B

Va fint du skrev älskling!

Detsamma gäller dig, kommer alltid att ställa upp för dig.

Jag hoppas du vet det.

Jag älskar dig nina.

Kram / B

2009-08-03 @ 00:09:38
Postat av: frida

Absolut!! <3

2009-08-03 @ 14:06:35
URL: http://fridasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0