26/8

Mindre bra dag på jobbet men ligger fortfarande stabilt i budget :) drygt som fan att jobba under budget ansvar eftersom att de annars krachar mina helger..

träffade memme och linda en sväng efter jobbet idag :) trevligt trevligt!

Förövrigt gör jag ingenting.. är så trött på allt just nu.. Kärlek existerar inte i mitt liv just nu och kommer förhoppningsvis inte göra den närmsta tiden heller! jag genomgår en väldigt stor ekonomisk kris just nu vilket rent utsagt är skit, finns massor med saker jag vill köpa men får inte lön förns om närmare bestämt 31 dagar vilket suger rejält!

btw så har jag börjat spanat efter lägenhet :P finns inget just nu men man kan ju hoppas på de bästa iaf :D

När jag får lön iaf så måste jag köpa ett par skor! har inte gjort de på evigheter känns de som :O :|
Och sen tänkte jag ta mig till sthlm nästa månad för att köpa nytt löshår bland annat.. :) Någon som är sugen på att följa med? :D

Crusing i gävle på lördag, skapligt sugen på att dra dit men jag vet inte ja :P

Förövrigt så fyller jag år snart :D haha

Allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0