21/8

Hade en kanon dag på jobbet igår så man kunde slappa lite idag, satt vecko budgeten utan problem :) riktigt skönt faktiskt!

Jobbade till 19 igår å efter de träffade jag lisa en sväng sen kom även mange :)

Idag har jag som sagt haft en lugnt dag på jobbet.. gick på stan med Maria (min arbetskollega) en sväng efter jobbet för att hitta ett par ballerina skor, å var de lyckat ? Nej, såklart inte.. :(

åkte iaf hem efter de, käkade för att sen gå upp till gränby med mamma å kika lite plus att jag skulle köpa hårfärg..
Köpte ett par nya solbrillor iaf.. åkte hem och vad kom man på då? jo, att jag glömde hårfärgen.. *SUUUCK*
Fia ringde precis i rättan tid och erbjöd sig att följa med :) så nu ligger mitt löshår och väntar på att färgen ska bli utsköld :)

Car show + fest på Honkan imorgon :) Lite peppad faktiskt ;)

Allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0