18/8

Har haft en skaplig skit dag på jobbet idag med, lite bättre än igår iaf men fortfarande inte tillräckligt... de bara skricker söndagsjobb för tillfället..

jobbade till strax innan 20 idag.. alltså 11timmars jobb.. ja jag är sjukt sliten.. måste troligtvis jobba över imorgon också =/

Så håll tummarna för mig så att jag slipper jobba helg! haha

Men som tröst har jag beställt kläder idag :D:D jag är lite lycklig iaf! Kommer på torsdag så då får man hoppas på de bästa :D

Btw - Dagens kommentrar på jobbet:
Sam - Bebis! (bella alltså) Va fan är dehär? DILDON SVEN?!
Sam - Vem fan har bränt den här?
Bella - *skratt* Jag och Nina :D
Sam - *Tittar på Nina* - Hörru Sven! Va fan är dehär?
Nina och Bella - Hahahaha :D

Allt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0