16/8

Gick bra på jobbet i fredags så jag behövde inte jobba söndag :D skönt!

I fredags var de firma fest som stod på schemat, hände lite skit då men förövrigt en mkt trevlig kväll.
I lördags åkte jag å plutt över till frida och roger, där var även micke så vi satt å pratade å hade trevligt sen blev de en sväng på stan :)

Idag har jag varit i garaget å pillat på min bil :D det tar sig så mordbrännaren!


Förövrigt så lägger ni säkert märke till att jag har ny design på min blogg, jag är sjukt nöjd med den å allt var tack vare Mickis! Tack så jätte mkt vännen!

Imorgon är de jobb som står på schemat å sen blir de nog garaget :P

Ska iväg till plantagen en sväng senare å träffa folk :)

Allt för mig så länge!

Kommentarer
Postat av: Miickzz

Heey vännen ! :D

Va kul att du såg den, för visste inte hur jag skulle få tag på dig :)

Men vart klar ganska snabbt med den :)

Va skönt att du är nöjd :) Och om du har nå du vill ändra säg bara till :)



Som du kke såg så skrev jag in att den är designad av mig, och en länk till min blogg :) Men det får du leva med :P



Puss <3

2009-08-16 @ 23:21:15
URL: http://miickzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0