10/8

Har egentligen inte hänt allt för mkt sen sist.. har fortfarande prov vecka på jobbet så jag vet fortfarande inte om jag får vara kvar.. men man får som sagt hoppas på de bästa :)

Igår träffade jag bella och nicky en sväng.. efter de åkte jag och hämtade upp fia för att åka till plantagen, var där en stund å snackade lite skit bara.. och vet ni, vet ni, vet ni? Jag kände fias bebis sparka igår också :D värsta super mys!

idag har de gått sjukt segt att jobba.. uppnådde inte min budget för dagen men förhoppningsvis hinner jag ta igen de i veckan :)

Imorgon blir de jobb å sen efter de ska jag åka och fira min älskade plutt som fyller hela 22år imorgon, Grattis hjärtat! <3

och förövrigt så har jag tyvärr lyckats gått å kärat ner mig eller något sånt dyligt.. och det är knappast till min fördel!

Ta hand om er allihopa! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var kul att du fick känna en spark=)

Annars livar den om som fan när ingen är med=P

tack hjärtat. vi ses imorgon

Puss Älskar dig

2009-08-10 @ 20:28:53
URL: http://berglunnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0