4/11

jahapp.. jag vet att jag verkligen suger på att skriva om mitt liv och vad jag gör å att uppdatera här överhuvudtaget.. Men nu ska jag iaf göra ett försök :)

Har inte hänt allt för mycke på senaste tiden.. har träffat lite folk som jag verkligen saknat att umgås med, har sökt några deltids jobb, har varit till falun osv.. För övrigt så är de bara plugg och praktik som gäller, känns inte som att jag har tid med något annat :S

Funderar på köra en nykter månad från och med nu, de kan nog dessutom vara bra för bantningen?
Just nu är jag 6,4 minus :D Och mer ska de bli ;)

Missade även mitt möte på spången idag =/ mindre bra.. men får ringa om en nya tid imorgon..
Vi ska lägga upp en plan om hur avvänjningen (stavning?) ska gå till.. så att jag någon gång i framtiden ska kunna sluta hela med tabletterna =)

Utöver så finns de inte så mycke på schemat, Ska på kryssning med jobbet den 5 december :D och de är verkligen nåt jag ser fram emot..

Nu har jag nog tyvärr inte så mycke mer att tillföra världen.. ska försöka att skriva lite oftare från och med nu iaf :)

Puss & Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0