14/7

Nåra olika raggningsrepliker:
1.Om skönhet mäts i sekunder skulle du vara en timma.
2.Du och jag passar lika bra ihop som lego.
3.Här har du 500:-, sup tills jag blir snygg!
4.Hjälp de hemlösa, ta med mig hem.
5.Skulle inte vi se söta ut på en bröllops tårta?
6.Jag var, är och kommer alltid att vara galen i dig.
7.Ursäkta mig men är du en skrikare eller stönare ?
8.Nu kan jag dö lycklig, för jag har sett en del av paradiset.
9.Jag sätter 100 spänn på att du inte kan få av dig kläderna på 30 sekunder.
10.Varför inte överraska din rum kompis med att inte komma hem i kväll.

11.Jag ska ha sex med dig i kväll, så det är lika bra att du är där.
12.Visste du att jag har en sammets tunga ?
13.Om ditt högra ben var Julen och ditt vänstra Påsken .... Kunde jag då få spendera lite tid emellan högtiderna?
14.Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?


En tant på hemmet åker fram o tillbaks i korridoren med sin rullstol o leker bil. En gubbe stannr henne först för fortkörning, sen vårdslöshet i trafiken. Till slut kommer han ut från sitt rum naken med ett präktigt stånd. Då säger tanten, Oh neej inte alkotest igen!!


Ärligt stulet av davve :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha ja någon av dom där kanske man skulle satsa på =)

2008-07-14 @ 21:59:55
URL: http://camillat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0