4/8

If you are alone, i´ll be your shadow
If you want to cry, i´ll be your shoulder
If you need to be happy . i´ll be your smile
But anytime you need a friend. i´ll just be me



Jag trodde iaf att de va så.. Eller snarare, de var så, tills den dag våran dröm sprack..
Våran vänskap, som inte kunde liknas med någon annans, det var du och jag mot världen min vän, Bara du och jag..
De sägs att man inte vet vad man har förns man förlorar de, och kanske är det så också.. Men förlorar man inte saker av en anledning ? Kanske är vi förlorare båda två i dagens läge, jag vet faktiskt inte.. är det så? Eller känner du att du har vunnit något  på grund av dehär ? för de har inte jag..
Att förlora dig, Min allra bästa vän, var min största rädsla och nu mera min största förlust..
Så.. vad gör man, när drömmen har spruckit ?
Vad gör man, när man upplevt sin största rädsla ?
Vad gör man, när man möter hinder ?
Vad gör man, när man är en förlorare ?
Och säg mig, vad gör man, när man har förlorat sin allra bästa vän ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0