17/8

Usch va dålig ja e på att blogga.. Iofs så är mitt liv inte så pass händelserikt som de kanske bör vara.. men ja gör inte allt för mkt.. ja känner att jag har för mycke fritid och bör väl göra något radikalt snart..

har inte hänt allt för mkt egentligen.. festat, träffat folk, vart i garaget å tagit de jävligt lugnt.. slutsumeringen blir alltså att allt är precis som vanligt..

jag känner även att jag har för mycket fritid för att spekulera på.. Tänka på varje liten sak man gör och hur man ska eller har gjort de. Jag funderar på att Nollställa allt, hela mitt liv och börja om på nytt ? men va gör man då med de förflutna som ligger och nöter i bakskallen? jag antar att man inte kan ignorera sitt gångna liv men å andra sidan så måste man väl kunna börja om nånstans och få en nystart ? jag menar att, en alkolist tex, eller en missbrukare som får hjälp med rehab, å gud vet vad, klarar dom allt de och klarar att börja ett nytt liv utan alkohol och droger, utan missbruket, så bör väl en mer elr mindre vanlig tjej som jag också kunna göra de? jag tycker visst att samhället är orättvist utav bara helvete eftersom man uppenbarligen måste göra nått radikalt som typ göra ett brott, bli uteliggare elr till och med missbruka för att få minsta lilla hjälp på traven i de här samhället.. Ska man behöva sätta sig i skiten för att få minsta lilla uppskattning överhuvudtaget? Jag har faktiskt ingen aning.. men de hade inte skadat att få veta.


Ge människor mer än vad de förväntar sej och gör det för att du tycker om det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0